Naruto bitince ne izleyeceğim?

Bir animenin en kötü yanı maalesef bitmesi. 🙂 Üstelik izlediğiniz seri Naruto gibi efsane bir seriyse. Böyle bir durumda, panik yapmadan ve burada yazdığım animelerden birini deneyebilirsiniz.  Sadece “Shounen” tarzında animeler yazmadım ama genellikle bu tarzın ağırlığı var önerilerimde baştan söyleyeyim.

Avatar-The-Last-Airbender-image-avatar-the-last-airbender

Öncelikle Naruto izleyicisiyseniz çoktan Avatar the Last Airbender‘ı izlediğinizi farz ederek yazıma devam edeceğim. Avatar’ın ikinci serisi olan Legend of Korra beni pek çekmedi açıkçası ama belki ilgilenenleriniz olabilir.

shingeki no kyojin 1

Shingeki no Kyojin, ilk bölümü izleyin yeter. Zaten hadi devamı gelsin, neden devam etmiyor bu anime diye ağlarsınız. Benden söylemesi. 🙂

Son-Goku 1

Pek çoğunuz mutlaka izlemiştir ama eğer Dragon Ball‘u izlemediyseniz kesinlikle seveceksiniz. Hem komik hem de her bölüm ossuruktan teyyare adamlar çıkarıp baş kahraman tarafından dövülmüyor. Bir karakter yaratıldığı zaman tip değil karakter oluyor ve dizinin pek çok yerinde daha görebiliyorsunuz. Üstüne Son Goku gibi muhteşem bir karakterin samimiyeti, gücü ve neşeli yapısı ile anime oldukça keyifli hale geliyor.
jin-samurai-champloo-10021

Bunun dışında Samurai Jack ve Samurai Champloo serilerini önerebilirim. İkisi birbirinden farklı türde animeler olsa da ikisi de müthiş bir zeka eseri olduklarını belli eden animelerden. Samurai Jack her bölüm farklı göndermeleri, orijinal çizimleri ve kısa bölümler ile gönüllerde taht kurarken; Samurai Champloo, japon kültürünü işleyiş biçimi, çizim tarzı, eğlenceli konusu ile izleyicilerini tavlıyor. İkisini de gerçekten şiddetle tavsiye ediyorum.

aladdin

Magi, başta izlerken başroldeki Aladdin biraz fazla kibar ve nazik diyebilirsiniz ama izledikçe oldukça sardığını göreceksiniz.

Elfen Lied 1

Elfen Lied, aşırı dercede duysusal ve fiziksel şiddet içermesinin yanısıra oldukça etkileyici bir anime. Animeni başında hafızasını yitiren Lucy adındaki karakterimiz insanlığın bir sonraki aşaması konumundadır. Görünmez vektör isimli kolları olan bu kadın, acımasızca insanları öldüren bir canavarken, hafızasını yitirince halka karışır. Sonrasında onun kim olduğunu bilenlerin peşini bırakmaması ile olaylar alevlenir. Kısa hikayesi ve bolca şiddet içeren sahneleriyle Naruto’da pek kan yoktu biraz kan görelim diyenler bu animeye büyük ilgi duyacaklardır.

katekyo-hitman-reborn-hd

Hitman Reborn, başta eğlenceli gelse de bir süre sonra sıkan animelerden. Özellikle o tetikçi küçük herife uyuz oluyorum. 🙂 Belki size daha eğlenceli gelir.

One Piece

One Piece ve Bleach aradığınız animeler olabilir. Yine doğrusunu söylemek gerekirse ben iki seriyi de sıkıntıdan izleyemeden yarıda bıraktım. Sanırım animelerde tekrar görmek sevmediğim bir özellik. Bu iki animede de her bölüm bakalım bu bölümde kim çıkacak kimi yenecek diye bekliyorum ve bu beni çok sıktı. O yüzden aslında Korra, One Piece ve Bleach benim listemde yer almıyor. Sevenlerinden özür diliyerek.

claymore 2

Claymore, “neden etrafta hiç kadın savaşçı yok kardeşim?” çağrısını duyar gibi feminist ablaların imdadına yetişen Claymore’da Elfen Lied’deki vektörlere benzer silahlara sahip birbirinden güçlü ablaların zırhları ve kılıçları ile savaştıkları hoş bir anime.

fairy tail 2

Fairy Tail, uzunca bir süre izledikten sonra sıkıldım ama yine de pek çok animeye göre Naruto tadında bir şeyler izlemek isteyenleri doyuracak türden bir anime. Happy adlı kedi en sevdiğim karakterlerden elbette bir de Natsu var. Natsu bana tamanlamıyla Naruto’yu andırıyor. Saçlarının pembe gibi saçma bir renk olmasının dışında çok etkileyici bir karakter.

rurouni kenshin 1

Rurouni Kenshin, baş karakter olan Kenshin’i başta kadın sansam da -nedense aşırı kadınsı çizmişler yüzünü- sonradan erkek olduğuna kendimi inandırıp izledim. Üst üste Naruto gibi gitmiyor bölümler ama yine de güzel bir anime. Bir ara zaman ayırın derim.

akatsuki no yona

Akatsuki no Yona, ilginç bir anime. Kötü karakteri desteklediğim ender animelerden biri. Bunun nedeni olarak, başroldeki ablanın sürekli ağlayıp sızlamasını gösterebilirim. “EEEEEhhh sen de hakkettin ama haaaaa.” dedirten Yona isimli prenses, ünvanının gerektirdiğini yaparak “hiçbir şey yapamıyorum” diyerek bolca ağlıyor. Üstüne kralın kötü adam olmasının yanında arka planda kendince sebeplerinin olması ve karizmatik duruşuyla kral için izlenir bir anime diyebilirim. Ha bir de yoldaşı Hak da sağlam adamdır hakkını yemeyelim. Saygılar.

Ryukk

Death Note, tam Naruto tarzı olmasa da yine de kendi tarzı ile oldukça hoş bir anime. Mallesef anime bir yerden sonra bozsa da bozana kadar gayet güzel ilerliyor.

one-punch 2

One Punch Man, merakla bekliyoruz. Geldiği an patlatıcam. Pilot bölümünü izledim oldukça başarılı. Aranan kan diyim o derece. 🙂

berserk 2

Berserk, koca bir kılıçla nasıl adam deşilir öğretiyor abimiz. Şeytanlar, tuhaf tuhaf adamlar havada uçuşuyor. Bakmakta yarar var.

 

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google fotoğrafı

Google hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s