Video: Sonunda Tarantino’nun yeni filmi kendini gösterdi

Bir Quentin Tarantino hayranı olarak, son filmi olan “Hateful Eight” adlı filmini de merakla bekliyordum ki bir anda Mashable‘da filmin fragmanı ile karşılaştım. Tarantino’nun son dönemdeki çalışamları beni eski tarzı kadar tatmin etmiyor. Bu trailerdan da anladığım kadarıyla biraz “Django Unchained” tarzında bir film olacağa benziyor. Güzel, keyifli her zaman gider ama bir “Pulp Fiction”, “Inglourious Basterds” ve bir “Kill Bill” kadar iddialı ve güzel kurgulanmış değil bence. Yine de Samuel babanın filmde oluşu beni neşelendirmeye yetti. Umarım çok keyifli bir film olmuştur. Sabırsızlıkla bekliyorum.

Video: Sonunda Tarantino’nun yeni filmi kendini gösterdi’ için 2 yanıt

  1. aminogluu dedi ki:

    “Pulp Fiction” ya da “Kill Bill” için bir şey diyemem ama “Inglourious Basterds” ve diğer yeni filmleri, tarz olarak birbirine benziyor ve bu da üstadın “yahu değişim kaçınılmaz. tarzım da değişiyor” mesajı. Hiçbir şey eskisi gibi olmaz. Olsa zaten eskiye özlem olmaz 🙂 Yani eski filmlerini özlemek iyidir 🙂 Kurgu konusunu bilmem, sonuçta filmin epey bir kısmı eksik bunun yorumunu yapmak için 🙂

    Neyse, fragmanı merakla bekliyordum, burada bulmak iyi oldu. Eline sağlık…

    • Alper Uygun dedi ki:

      Valla özlemek iyi midir bilemiyorum, çünkü bugün yaşamında pek çok şeyi özler duruma gelen insanlarla doldu ülke; ama değişimin kaçınılmazlığı ve bunun kötü bir sey olmadığı konusuna katılıyorum. Tarantino yeni tarzıyla da gönüllerin efendisi zaten ama yine de bu bünye Pulp Fiction ayarında bir film daha beklemiyor değil doğrusu.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google fotoğrafı

Google hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s